Ziua 0 – operația de sutură a tendonului ahilian

Joi 11 noiembrie, 3 zile de la accidentare, am fost operat la tendon. Sub anestezie rahidiană parțială (am fost amorțit de la brâu în jos) mi s-a efectuat „sutura chirurgicală a tendonului ahilian stâng”. O tăietură de aproximativ 8 cm, la 5 cm deasupra călcâiului.

După operație, piciorul stâng mi-a fost băgat într-un ghips, începând de la degete până la jumătatea coapsei, cu genunchiul indoit. Ghipsul era parțial, acoperind doar lateralele și partea din față a piciorului. În partea din spate piciorul era acoperit de fașe care țineau ghipsul. Două zile mai târziu am înțeles de ce: fașa din dreptul operației putea fi tăiată ușor și pansamentul schimbat o dată la două zile.

Pe seară mi-am revenit din anestezie și am avut o noapte destul de agitată: parțial datorită atmosferei de spital infect și agitației continue, dar în mare parta datorită piciorului pe care îl simțeam foarte fierbinte și zvâcnea și pe care îl mișcam destul de greu cu ghipsul uriaș pe care îl purtam.

A doua zi dimineață am cumpărat cele două cârje, după care am primit acceptul doctorului de a pleca acasă. Ținând cont că spitalul era la 15 minute de mers cu mașina și tata mă putea ajuta oricând cu transportul, am preferat să îmi petrec următoarea noapte acasă, în confortul propriului pat. În mod normal spitalizarea ar trebui să dureze încă vreo două zile, pentru ca medicii să fie siguri că nu apar complicații.

2 răspunsuri la Ziua 0 – operația de sutură a tendonului ahilian

  1. Moi spune:

    Succes si bucurie .

  2. Bogdan spune:

    Aceasi procedura au folosit si la mine , am 26 de ani si in dupa ce mi-au revenit simturile am avut si dureri foarte mari in zona piciorului dar am preferat sa iau un singur calmant noaptea si sa le suport ziua , pentru ca a doua noapte a fost mai usoara petrecand-o la fel ca tine acasa

Lasă un răspuns

