Ziua 4 – prima vizită post-op la medic

Luni, în săptămâna următoare operației, am revenit la spital pentru o consultație la medicul ortoped care m-a operat. Acesta s-a uitat la cusături dacă sunt bine și nu s-au infectat și mi-a schimbat pansamentul. Următoarele pansamente (cu betadină) timp de 2 săptămâni și jumătate până la scoaterea firelor le-am schimbat singur acasă.

Tot atunci am discutat ce variante am pentru următoarea perioadă de imobilizare de 2 luni. Am insistat să îmi găsească o variantă ca la sfârșitul săptămânii a 3-a să pot să efectuez un zbor destul de important, urmat de două săptămâni de training în străinătate. Astfel am ajuns la singura opțiune care mi-a oferit mai multă mobilitate: gheata AIRCAST care a înlocuit ghipsul după scoaterea firelor la 20 de zile după operație.

Lasă un răspuns

